Volgers

zondag 14 mei 2017

Rick St. Dennis

https://www.zibbet.com/rick1949

Goedemorgen hier ben ik nog een keer.
Je kan nog steeds meedoen met de bloghop.
Heb je bij mij al de letter gevonden???
Ik heb nog een art journal page gemaakt.
Dit omdat ik zoveel favoriete plaatjes heb.
Dit is er ook weer eentje.

Goodmorning here me again.
You can still join our bloghop.
Did you found the letter at my post?????
I made an art journal page.
Because I have so many favorites.
This is also another one.


Hier heb ik Garden Sprite GiGGLes gebruikt.
Omdat hij in de tuin thuis hoort heb ik veel kleuren gebruikt.
Gekleurd heb ik met promarkers.
Voor de achtergrond heb ik verschillende kleuren groen gebruikt.

Here I used the Garden Sprite GiGGles.
Because he belongs intothe garden I used several bright colors.
I colored with promarkers.
For the background I used different green tones.

Heb je zin ook zo'n plaatje te winnen??
Dan doe mee aan de bloghop en kom naar de groep op facebook.
Daar doen we ook veel verschillende dingen waar je prijzen mee kan winnen.

Want to win such a digi??
Then join the bloghop and/or come to our facebook group.
There you can join in to different games and get different great prices.

https://www.facebook.com/groups/rickstdennisdigifansandfriends/ 

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Very nice card and cute image thanks for sharing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great scenery, she fits in there perfectly

    Huggsss, Angelique
    EngelDesignsScrap

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle